Waaaaaaas? Nein kein MP. Dann nimmt das Spiel eine ganz andere Wendung - eine Wendung, die ich nicht möchte.
Infos, Bilder und Kritik zu zukünftigen Updates
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Habt ihr jetzt auch ein Problem mit dem command pod mk 1? Jedes mal wenn ich zum start wechsel koppelt sich das blöde ding einfach ab, mache ich ein anderen pod ran geht alles.
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S. http://forum.kerbalspaceprogra…nt/239-KerbalKon-Announce
Aber der Multiplayer wird meines Wissens etwas anders als "jeder schießt seine eigenen Raketen hoch". So wie Felipe (Harvester) es bei der KerbalKon erklärt hat, kann man andere Spieler bestimmte Funktionen zuweisen und so gemeinsam auf einem Schiff operieren (oder den Kerbal spielen k.A.). Bin mir da ein bisschen unsicher.
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Zur KerbKom wurde gesagt, dass 0.24 ganz im Zeichen der Karriere steht. Lizard weiß genaueres. Angeblich soll bis 0.28 an der Karriere geschraubt werden, als Hauptpunkt der Updates.
Im Ernst? 0.24 soll ganz im Zeichen der Karriere stehen? genau wie 0.22? Bis zur 0.28 ? Da muss ich jetzt doch mal Homer zitieren : "laaaangweilig!"
Was ist aus den Ressourcen geworden? Ich will bohren! -
Im Ernst? 0.24 soll ganz im Zeichen der Karriere stehen? genau wie 0.22? Bis zur 0.28 ? Da muss ich jetzt doch mal Homer zitieren : "laaaangweilig!"
Was ist aus den Ressourcen geworden? Ich will bohren!Ja leider. Dieser Link gibt noch mal aufschluss darüber. Mining wurde auf Eis gelegt. Sie wollen halt nicht etwas entwickeln, was dann wieder eingestampft werden muss. Aber ich finde, wenn sie jetzt den Karriere-Modus fertig machen und später Bohrer zum Beispiel dazu kommen, musss sich doch wieder die Karriere ändern oder wird soetwas keine Wissenschaftspunkte geben?
Ich für meinen Teil habe den Karriere-Modus noch nicht gespielt und werde ihn auch bis zur wirklichen Vollendung nicht spielen.
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Ich für meinen Teil habe den Karriere-Modus noch nicht gespielt und werde ihn auch bis zur wirklichen Vollendung nicht spielen.
Das machst Du richtig - ich hab nun den Karrierebaum schon komplett und werde nicht in der 0.23,0.24,0.25,0.26,0.27,0.28 jedesmal neu die Karriere durchspielen. Da muss sich Squad schon was besseres einfallen lassen um einen bei der Stange zu halten... (nicht falsch verstehen - ich spiel schon noch KSP aber neue Features in Updates machen mehr Spaß... ) -
Also ihr müsst ja KSP nicht spielen;)
Ich für meinen Teil freue mich über jedes Update, egal was für ein Inhalt, hauptsache Verbesserungen, neues etc. Swuad macht es so, wie sie es richtig halten, und das sollte auch so bleiben^^ -
Also ihr müsst ja KSP nicht spielen
Das sag ich mir auch immer - aber dann ist da so ne innere Stimme, die immer schreit:"spiel KSP, spiel KSP, spiel KSP, spiel KSP, spiel KSP, spiel KSP, spiel KSP, spiel KSP, spiel KSP, spiel KSP, spiel KSP, spiel KSP, spiel KSP, spiel KSP, spiel KSP, spiel KSP, spiel KSP, spiel KSP,spiel KSP , spiel KSP, spiel KSP, spiel KSP..." usw. und dann muss ich einfach nachgeben ... -
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Kann man sich ja freuen, aber die lebenserhaltenden Maßnahmen machen mir Angst
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Hier mal die letzten Dev Notes:
http://kerbaldevteam.tumblr.co…he-happy-new-year-edition
nichts spannendes zu lesen. Hoffe bald kommen Infos.
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Seit dem die das Konzept der Weekly News umgestellt haben, bekomme ich gar nichs mehr von der Entwicklung mit. Denn SQAUD veröffentlicht die Posts nicht mehr auf z. B. Facebook.
Ich trauere dem alten Newssystem hinterher. -
Na, dann abonniere deren tumblr Blog und schon bekommst täglich Updates
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More like: Squad tells me how awesome their Holliday was... -
Und hier DevNotes zum heutigen Dienstag:
http://kerbaldevteam.tumblr.co…the-back-on-track-edition
Spannend ist vllt. das über ein weiteres Unity Update nachgedacht wird.
Jemand ne Ahnung was Unity 4.3.3 ändert?
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Vermutlich nix.
Seh nur HandykramsFeature
- Windows Store Apps/Windows Phone: added implementation for some .NET
classes, missing on these platforms, including XmlDocument,
XmlTextReader, XmlTextWriter and some collection classes (detailed list
in documentation section "Missing .NET Types" for either of two
platforms) - Windows Store Apps: Add UnityEngine.WSA.Launcher class, it can be used for opening external files or uri.
Change
- iOS: WWW class implementation extracted to trampoline. Now it allows tweaking of self-signed certificate acceptance.
- Web Player: Add 360 game box support in the web plugin.
- Windows Store Apps/Windows 8.1: Independent Input Source and Low
Latency Frame API are now disabled by default, you can enable them via
Player Settings.
Improvement
- Windows Store Apps/Windows 8.1: SwapChainPanel is now supported, you can set via appCallbacks.SetSwapChainPanel
- Windows Store Apps/WP8: When unloading unused assets, Unity will
output asset names, which are still being used, but are not strongly
referenced. That should help identifying problems, where some prefabs
are being unloaded. - Windows Store Apps: Add "Unprocessed plugins" option in
PlayerSettings, so you can specify plugin names, which shouldn't be
processed, simply specify plugin file name, for ex., MyPlugin.dll. This
should help workaround problems where Unity fails to preprocess an
assembly, but actually doesn't need to do it. - Windows Store Apps: Added additional defines for scripts:
UNITY_METRO_8_0 - when building against Windows SDK 8.0, UNITY_METRO_8_1
- when building against Windows SDK 8.1 - Windows Store Apps: If you have different plugins for Windows 8 and
Windows 8.1, you can place them accordingly to
Assets\Plugins\Metro\Win80, Assets\Plugins\Metro\Win81, Unity will pick
appropriate directory depending on the selected SDK. - WP8: Emulate DX11 level 9.3 graphics in editor to have features similar to actual device
Fixes
- 2D: Correctly initialise Sprite textureRect if all pixels are transparent.
- 2D: Fixed broken sprite mesh generation in certain cases.
- 2D: Fixed SpriteRenderer inspector memory leak.
- Allowing user to re-activate Unity when upgrading from Windows 8 to Windows 8.1
- Android: added fallback to 24/32bit display buffer when 16bit display buffer is selected but not supported by the device.
- Android: fixed a crash due to threads still being attached to dvm when exited.
- Android: Fixed an issue where loading native libraries from custom threads would fail
- Android: fixed an issue where the application would suddenly quit on some Snapdragon devices.
- Android: fixed an issue where touches where sometimes offset by the height of the status bar.
- Android: fixed Application.systemLanguage.
- Android: fixed issues when the input was processed in cases it shouldn't
- Android: fixed mali crash
- Android: fixed orientation attribute for proxy and java activities.
- Android: fixed splash screen fit/fill.
- Android: fixed the bug when cache cleaning didn't work properly
- Android: fixed the bug when creating an output directory with the name of target .apk lead to build failure
- Android: force remove any selection before closing the onscreen keyboard.
- Android: proxy activity will now activate the native activity.
- Animation Window: Scene selection sync with animation window no longer jumps around when clip changes
- Editor: Editor.log should no longer be locked by adb.exe on windows.
- Editor: Fix 'Keys' pane in Preferences showing light background in dark skin
- Editor: Fixed importing prefab with Cloth
- Editor: Generating Previews for Main Asset on the Asset Store Tools is working again for non PRO licenses
- Editor: Quitting the editor should no longer be blocked by adb.exe on windows.
- Graphics: Fixed crash when calling LineRenderer.Render() outside of a camera render.
- Graphics: Fixed crash when using a GrabPass shader with Graphics.DrawTexture().
- Graphics: Fixed textures in MaterialPropertyBlock sampling the wrong mipmap on some platforms.
- Input: Bumped the number of available joystick axis to twenty.
- iOS: Fixed crash when cancelling WWW download
- iOS: Fixed crash while dictating for IMGUI input field
- iOS: Fixed iPad Air & iPad Mini Retina detection
- iOS: Fixed unknown device type detection
- Mac OS X Standalone: Fix accidental inclusion of unneeded files, resulting in wasted disk space for each player build.
- Mecanim: Animator State progress bar were broken
- Mecanim: Fix backward compatibility issue with animation imported in
4.2 and then imported in 4.3, we did change the default behaviour
between those two version on how transform animation are imported - Mecanim: Fixed problem with Additive Layers. Only Lopped clip were working correctly
- Mecanim: Fixed problem with Additive Layers. Weird interpolation when total blend weight was smaller then 100%
- Mecanim: Fixed problem with editing Additional Curves when Preview window is closed
- Mecanim: Fixed Crash when importing a project with sync layer in Unity Basic
- Mecanim: Fixes BlendTree being reset when viewing their Graph in LiveLink.
- Mecanim: Fixes humanoid layers that has empty states.
- Mecanim: Various fix to API documentation: Play, Crossfade, SetTrigger and AnimatorControllerOverride
- Meshes: Fixed crash with blend shapes that are morphing vertices not used in the mesh's geometry.
- mobile: Fixed fog patching, to make sure we play good with preprocessor
- NavMesh: fixed an issue where a disabled OffMeshLink would not re-enable on "Activated" check-box in editor
- NavMesh: fixed an issue where stopped NavMeshAgent would start moving on carved NavMesh
- NavMesh: fixed regression for crash when changing updatePosition on a NavMeshAgent not attached to a NavMesh.
- NavMesh: fixed regression where NavMeshAgents with slow speeds would sometimes get stuck when moving around corners
- Physics: Rigidbody2D rotation updates sometimes causing invalid local local rotations when placed in a deep hierarchy.
- Physics: Unity crashes when rotating a complex PolygonCollider2D component.
- Shaders: Fixed building shaders from Editor with -nographics option in batch mode.
- Shaders: Fixed GLSL shaders messing up Mac Editor windows for one frame once in a blue moon.
- Shaders: Fixed material.SetFloat, SetColor etc. performance issue in
Editor (it was getting slower as more unique shader property names
appeared). - Shuriken: Fixed some particle systems incorrectly pre warming when being reactivated.
- Substances: Fixed Substance cache files being included in iCloud backups; could cause apps to be rejected on the App Store.
- UnityObject: Fixing Internet Explorer detection, when plugin missing.
- Windows Editor: Fixed a rare crash on toggling Direct3D 11 mode.
- Windows Phone: UnityScript support fixes
- Windows Player: Fixed memory use regression for static batches and non-read/writable meshes in 4.3.
- Windows Store Apps/WP8 : AnimcationClip.SetCurve will work correctly now.
- Windows Store Apps/WP8: Fall back to Clamp texture wrap setting for non-power of two size textures
- Windows Store Apps/WP8: fixed ReferenceReWriter crash when project
is being built, an unavailable API is used somewhere in user
scripts/plugins and a method with a same name but no parameters is
available. - Windows Store Apps/WP8: When compiling C#, JS or Boo files, Unity
will not reference assemblies from other platform folders, for ex.,
assemblies from Assets\Plugins\iOS will not be used. This should fix the
issue where Unity creates assemblies with references to other
platforms. - Windows Store Apps: Blind fix for a rare crash when profiler tries to connect and there's an error in the Network.
- Windows Store Apps: Check for DX debug support, fixes crash on Windows 8.1 using 8.0 debug player
- Windows Store Apps: Debug, Release configuration won't crash when
trying to connect to profiler, when no network adapters are available or
some other fatal network error. - Windows Store Apps: Fix fixed function shaders not working under level 9.1 emulation in editor
- Windows Store Apps: Fix mouse delta when cursor is hidden (was incorrect on some devices)
- Windows Store Apps: Fix serialisation bug when you have fields wrapped with UNITY_EDITOR define.
- Windows Store Apps: Fix several crashes in live tiles API
- Windows Store Apps: Fixed a rare hang, when resizing window and calling InvokeOnAppThread with sync.
- Windows Store Apps: Mouse and touch positions should be reported
correctly on devices like Surface Pro (Windows 8.0 & Windows 8.1),
with and without Independent Input Source enabled. - Windows Store Apps: When changing window size, rendering won't get corrupted.
- WP8: Fixed player crash when ID_CAP_IDENTITY_DEVICE capability is disabled from application manifest.
- WP8: Rotate skybox and non-pixel correct GUIText to screen orientation
- Windows Store Apps/Windows Phone: added implementation for some .NET
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[klugscheißmodus] Das sind aber nur die Änderungen von 4.3.2 zu 4.3.3, KSP benutzt aber noch die 4.2.2, also fehlen noch http://unity3d.com/unity/whats-new/unity-4.3, http://unity3d.com/unity/whats-new/unity-4.3.1, http://unity3d.com/unity/whats-new/unity-4.3.2 [/klugscheißmodus] Viel spass beim Lesen
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Im Ernst? 0.24 soll ganz im Zeichen der Karriere stehen? genau wie 0.22? Bis zur 0.28 ? Da muss ich jetzt doch mal Homer zitieren : "laaaangweilig!"
Was ist aus den Ressourcen geworden? Ich will bohren!
Bin ganz deiner Meinung, hab richtig Bock bekommen, Frachter und alles zu bauen